Omni-Channel Order Management: Et overbevisende værdiproposition for forandring
Denne Knowledge Brief undersøger grundene til, at de bedste virksomheder i klassen har vedtaget Omni-Chanel Order Management (OCOM) -løsninger til at styre deres opterationer og udforskede Ocoms Essental Nature samt mulighedsomkostningerne ved ikke Nuværende løsning.
Faktisk viser fund fra Aberdeens forskning, at de bedste virksomheder i klassen er 50% mere tilbøjelige til at bruge en OCOM-løsning sammenlignet med alle andre.
Download nu for at finde ud af mere!
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu IBM Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. IBM Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com


Weitere Ressourcen von IBM

Den kognitive revolution: Kommer for at omdan...
Kognitive teknologier, også kendt som kunstig intelligens, er måske den mest transformative af vores æra. Faktisk tilpasser teknologi og økonom...

Marketing i mørket: mørk social
Dark Social, udforsker virkningen af dette voksende fænomen og ser på, hvordan virksomheder kan interagere med forbrugerne korrekt og effek...

Vejen til en tænkende forsyningskæde
Forsyningskæden oplever en periode med betydelig ændring. Ændring af forretnings- og kundebehov lægger nyt og større pres på virksomheden, og...