Automatiser ydelsen med marketingautomation
Marketingautomation er blevet et must-have for moderne marketingteam. Og som en platform, der strømline, automatiserer og måler marketingopgaver, er det temmelig klart, at marketingfolk, der bruger marketingautomatiseringssoftware, har en tendens til at overgå marketingfolk, der ikke gør det.
Når du udforsker valg af markedsføring af automatiseringsløsninger, skal du bruge følgende tretrin-tjekliste til at hjælpe dig med at tage den bedste beslutning for din organisation.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Data mining, Data-drevet markedsføring, Digital marketing, Forbrugeranalyse, Indgående markedsføring, Indholdsmarkedsføring, Kundeanalyse, Kundeforhold, Markedsstrategi, Marketing -software, Marketing Analytics, Marketing Automation, Marketinginnovation, Marketingteknologi, Moderne markedsføring, Online marketing, Rettet mod, Samarbejde, Segmentering, Teknologi, Tilpasning, Vis annoncering


Weitere Ressourcen von Adobe

Sådan vælger du den rigtige tilmelding og f...
Oprettelse af positive, problemfri tilmeldingsoplevelser til dine kunder kan være missionskritisk for din samlede forretningssucces. Men oprettels...

Sådan vælger du det rigtige indholdsstyring...
Uanset om du ønsker at centralisere dine indholdssiloer eller styrke dit marketingteam til mere effektivt at oprette og offentliggøre indhold til...

Master Omnichannel -kampagnestyring
Erfaringer skal være, hvor dine kunder er. Og hver enkelt skal oprette forbindelse til den sidste som en del af en sammenhængende samtale.
...