Marketing i mørket: mørk social
Dark Social, udforsker virkningen af dette voksende fænomen og ser på, hvordan virksomheder kan interagere med forbrugerne korrekt og effektivt i en verden, hvor forbrugere
I stigende grad kan du kommunikere privat.
Denne forskning, der er produceret af Econsultancy i partnerskab med IBM Watson Marketing, er baseret på en omfattende undersøgelse af mere end 1.000 marketingfolk, der blev udført i løbet af sommeren 2017.
Læs denne rapport og lær om:
Download nu for at finde ud af mere!
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu IBM Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. IBM Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Data mining, Data-drevet markedsføring, Digital marketing, Forbrugeranalyse, Kundeanalyse, Kundeforhold, Markedsstrategi, Marketing Analytics, Marketinginnovation, Marketingteknologi, Moderne markedsføring, Online marketing, Rettet mod, Samarbejde, Segmentering, Teknologi, Tilpasning, Vis annoncering


Weitere Ressourcen von IBM

Die Vier Stufen Einer Besseren Marketing-perf...
Vielen Marketern Fehlt es en Zeit und ressourcen, um ihre marketing-Ausgaben Zu Beziffern, var Bedeutet, Dass Sie Sich Leviglich Auf durchführung ...

Omni-Channel Order Management: Et overbevisen...
Denne Knowledge Brief undersøger grundene til, at de bedste virksomheder i klassen har vedtaget Omni-Chanel Order Management (OCOM) -løsninger ti...

Vejen til en tænkende forsyningskæde
Forsyningskæden oplever en periode med betydelig ændring. Ændring af forretnings- og kundebehov lægger nyt og større pres på virksomheden, og...