Digital Asset Management vs. Dropbox, Box og Wetransfer
Organisationer opererer sjældent på måder, som enkeltfunktionsløsninger fuldt ud kan rumme, og teams har en tendens til at arbejde bedre i centraliserede miljøer, der er befordrende for samarbejde. Når det kommer til digitale medier, kan nogle platforme være til opbevaring, andre kan være til LE -overførsler, men en dæmningsplatform er hvor indholdet virkelig bor. Det er det eneste sted, hvor digitale aktiver - eller indhold eller medier - oprettes, styres og gemmes.
Hvis du er et team, der har brug for at oprette, administrere og opbevare indhold på en dynamisk måde, er Dam en retning værd at overveje.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Bynder Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Bynder Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Data mining, Data-drevet markedsføring, Digital marketing, Forbrugeranalyse, Kundeanalyse, Kundeforhold, Markedsstrategi, Marketing Analytics, Marketinginnovation, Marketingteknologi, Moderne markedsføring, Online marketing, Rettet mod, Samarbejde, Segmentering, Teknologi, Tilpasning, Vis annoncering


Weitere Ressourcen von Bynder

Sådan vælger du en dæmning: Lær hvordan m...
Digital Asset Management (DAM) -systemer bliver en vigtig del af infrastrukturen for marketingoperationer. Da marketingorganisationer arbejder for ...

Indkøb af et dæmningssystem: RFP -skabelon
Selv de største mærker eller digitale teams er muligvis ikke bekendt med indkøb af et digitalt kapitalstyringssystem, eller ved, hvor de skal be...

Digital Asset Management vs. Dropbox, Box og ...
Organisationer opererer sjældent på måder, som enkeltfunktionsløsninger fuldt ud kan rumme, og teams har en tendens til at arbejde bedre i cent...