Skip to content Skip to footer

2022 Global Customer Engagement Review

Herausgegeben von: Braze

Forbrugerne forventer realtid, personlig kommunikation, problemfrit koreograferet på tværs af de kanaler og platforme, de foretrækker, på en måde, der føles relevant og menneskelig.
Denne rapport vurderer vi skift i kundeengagement
Tendenser i det forløbne år, hvad man kan forvente næste år, og hvordan mærker kan imødekomme udviklende forbrugernes behov, kanalpræferencer og bekymringer om privatlivets fred.
Læs denne e -bog for at finde ud af, hvordan du kan eje din markedsføringsstrategi med disse beviste fakta og fund.

Weiterlesen

Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Braze Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Braze Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.

Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Typ: Whitepaper Länge: 54 sider

Weitere Ressourcen von Braze