Tilsluttet engagement: Forståelse af dagens marketingstabler og økosystemer
Dagens forbrugere forventer, at mærker kan forstå og tale med dem uden at springe over et slag, når de hopper fra enhed til enhed. At opnå tilsluttet og virkelig datadrevet kundeengagement tager planlægning-og et bedst-i-klasses marketingteknologi-økosystem (også kendt som en 'stak'). Men inden du kan opbygge et økosystem, der passer til dit brands unikke behov, skal du forstå, hvad der er muligt.
Læs nu for at finde ud af mere.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Braze Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Braze Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com


Weitere Ressourcen von Braze

Webbeskeder: Hvad det er, hvordan det fungere...
Da weboplevelser er blevet rigere og mere målrettet gennem årene, har der været et vedvarende hul, der bare ikke er blevet fyldt - nemlig evnen ...

Strålende oplevelser, kanal for kanal
Kommunikation på måder, der taler til hver enkelt kunde, er det, der giver mærker mulighed for at opbygge stærke relationer. I denne vejledning...

Push -meddelelser: Hvad de er, hvordan de fun...
Selvom det er mere end et årti gammelt, forbliver push innovativ og alsidig. Oprindeligt brugt af mærker til at engagere sig med kunder via mobil...