Rettet mod

ON24 Webinar Benchmarks Rapport 2021
Webinarer er et af de mest kraftfulde værktøjer til at skabe engagerende digitale oplevelser, som publikum...

Converse case study
Denne casestudie beskriver virkningerne af implementering af kundeengagementplatform i Converse Online...

Sammenligningsvejledning til brand management software
Se hvad dit brand kan opnå med den rigtige brand management software. I disse dage er brand management...

Gepersonaliseerde Inhoud Leveren Voor Dummies
I Het Jaar 2020 Wordt de Wereld Getroffen Door Een Pandemie. OP ENKELE UITZONDERINDEN NA, ZOALS DE HOLDHAFTIGE...

Strålende oplevelser, kanal for kanal
Kommunikation på måder, der taler til hver enkelt kunde, er det, der giver mærker mulighed for at...

Industrileders guide til succes i Omni-Channel Order Management
At forstå, hvordan man optimerer Omni-Channel Order Management er nøglen til din virksomheds succes. I...

2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....

Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans un univers digital où chaque campagne et chaque expérience klient peuvent faire l'objet d'un suivi,...

Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...

2020 digitale oplevelser Ã…rsrapport
2020 var et år, hvor digitale oplevelser, fra et produktions- og forbrugsperspektiv, blev kastet ind...

B2B -marketingvejledningen til skræmmende marketing
Som marketingfolk kan vi være en betyder flok. I et forsøg på at sætte vores bedste fod fremad bruger...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.