Rettet mod

Tænd din personalisering
Hvad de vil - hvor og hvornår de vil have det. Det er hvad kunderne forventer. Enorme mængder kundedata,...

Markedsføringsværdien af ​​markedsføringsautomation
Seks måder markedsføring af automatisering hjælper med at bevise værdi og drive succes. Som marketingmedarbejder...

Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...

Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pipeline Wins
Som marketingfolk har vi altid for meget at gøre og for lidt tid. Insight50 -serien er designet til...

Den endelige vejledning til markedsføringsmetrik og analyse
Markedsføringsmetrics og analyse - done ret - kan være en strategisk aktivering af tillid, større...

Forrester: Digital Ups indsatsen for B2B -salg
Næsten fire år efter at have forudsagt, at 1 million B2B-sælgere ville blive fordrevet i 2020, ser...

Lever individuelle oplevelser for at opnå utrolige resultater
Vi kræver det i alle aspekter af vores daglige liv. Uanset hvor vi interagerer - personligt eller online...

Zero-Party Data Playbook 2022
Vi er midt i en stor flux for marketingfolk. Google og andre behemoth-browsere har endelig cementeret...

Byg vs. Køb: Implementering af den rigtige eksperimenteringsløsning
For at opbygge og levere produkter, som kunder elsker, fokuserer produktteam hos førende virksomheder...

Den komplette guide til førstepartsdata
19,2 milliarder dollars. Det er det beløb, der blev brugt for kun to år siden på tredjepartsdata (data...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.