Måling
Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...
2022 Global Customer Engagement Review
Forbrugerne forventer realtid, personlig kommunikation, problemfrit koreograferet på tværs af de kanaler...
At sætte indtægtsmarkedsføring i praksis
Selv da B2B -markedsføring er skiftet fra overvejende analog til overvejende digitalt i det sidste årti,...
Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-strategi
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere...
Den rigtige måde at levere personlig markedsføring i skala
Gennem vores erfaring med de bedste mærker i verden har vi fundet ud af, at de mest succesrige organisationer...
Sjette årlige B2B Marketing Data Report
Data er øverst på sindet for mange B2B -marketingfolk. Men har de de rigtige data til at skabe succes? For...
Den ultimative CX -agentvejledning
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse,...
Udvikling af kundeoplevelse og forventninger i Australien
Det er vigtigt at levere en god kundeoplevelse i enhver virksomhed. Det driver loyalitet, kundebeholdning...
Den endelige guide til at føre scoring
Hvorfor skal jeg læse den endelige guide til at føre scoring? Lead Scoring giver salget mere kvalificerede...
Gør springet til en digital første virksomhed
Med ankomsten af det nye årti kom den ultimative katalysator i den digitale æra. Men hvordan...
Det ultimative benchmark for DMP'er
Dagens bedste marketingfolk ved, at en solid forståelse af deres forbrugere er grundlaget for succes....
Juster arbejdet til strategiske mål og standardiser indtagelse af arbejde
Gennem vores erfaring med de bedste mærker i verden har vi fundet ud af, at de mest succesrige organisationer...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.