Marketingdata

Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...

At vinde løbet for at gå digitalt i B2B
Digital er den nye differentierer. Ændring af køberpræferencer, stadigt voksende konkurrencedygtige...

Den databryggede guide til lukning af komplekse 6-figurer aftaler
Sekscifrede tilbud er komplicerede. Der er uforudsete forhindringer og utallige interessenter, der fører...

Detailhandlere skal beslaglægge markedets mulighed
Detailhandlere genovervejer deres e -handelsengagementstrategi for at reagere på kundernes nye shoppingadfærd....

Sjette årlige B2B Marketing Data Report
Data er øverst på sindet for mange B2B -marketingfolk. Men har de de rigtige data til at skabe succes? For...

Top i realtidskundeopkøb tip til marketingfolk
Denne whitepaper fungerer som en forebyggende foranstaltning mod spildte ressourcer og giver marketingfolk: Download...

2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....

15 ideer til forankring af din markedsføringsmetode
På dagens marked kontrollerer kunderne købsrejsen - en tendens, der er accelereret med den øgede raffinement...

2022 Global Customer Engagement Review
Forbrugerne forventer realtid, personlig kommunikation, problemfrit koreograferet på tværs af de kanaler...

Låsning af værdien af ​​åbne økonomier med data
Med PSD2 og GDPR, der kommer i spil i 2018, vil især den finansielle industri opleve store ændringer. Selvom...

Marketing i mørke: mørke data
Fremkomsten af ​​marketingteknologi har på nogle måder skinnet et lys ind i områder, der tidligere...

Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...

Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.