Marketingkampagner
 
            Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...
 
            5 tekniske tendenser omdefinerer kundeoplevelsen
Vi spurgte analytikere og industriledere, hvilke kundesengagementstendenser de troede var nøglen til...
 
            3 trin til markedsføringssucces
Nøglen til at nå dine kundecentriske markedsføringsmål er at eksperimentere og teste, hvad der fungerer...
 
            Låsning af værdien af ​​åbne økonomier med data
Med PSD2 og GDPR, der kommer i spil i 2018, vil især den finansielle industri opleve store ændringer. Selvom...
 
            Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...
 
            On24 Webinar Benchmarks Rapport 2021 EMEA
Webinarer er et af de mest kraftfulde værktøjer, der er tilgængelige for marketingfolk i dag. De giver...
 
            Adobe Digital Economy Index - Adobe Analytics | UK August 2021
Adobe Digital Economy Index tilbyder det mest omfattende sæt indsigt i sin art, baseret på analyse...
 
            B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger
Nu mere end nogensinde er en virksomheds evne til at forstå deres kunders behov og reagere hurtigt af...
 
            Tilslutning af online og offline: Markedsførernes manual
Her er, hvordan marketingfolk kan oprette forbindelse til kunder og udsigter, uanset hvor de er, ved...
 
            Hvordan moderne CRM'er tackle de top 5 markedsføringssmerter
For salgs- og marketingledere, der opererer i dagens hyperkonkurrencedygtige verden, kan deres CRM-system...
 
            ON24 Webinar Benchmarks Rapport 2021
Webinarer er et af de mest kraftfulde værktøjer til at skabe engagerende digitale oplevelser, som publikum...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.

 
                 
             
            