Data mining
Stå op, løb og drift med eksperter i husløsningen
At skabe fantastiske kundeoplevelser er kritisk for succes for din virksomhed. Men implementering af...
Omdesign af kundeoplevelsen omkring tingenes internet
Frost og Sullivan gennemførte for nylig en undersøgelse af næsten 500 ledende kundeoplevelse (CX)...
Den overraskende magt ved online eksperimenter
I den hurtigt bevægende digitale verden har endda eksperter svært ved at vurdere nye ideer. Tilfælde:...
Industrileders guide til succes i Omni-Channel Order Management
At forstå, hvordan man optimerer Omni-Channel Order Management er nøglen til din virksomheds succes. I...
Bevis din markedsføring værd
I en digital verden, hvor hver kampagne og kundeoplevelse kan spores, er det bydende nødvendigt for...
Microsoft fastlægger LinkedIn CRM -strategi
Du har dristige ambitioner for dit salgsteam. Du vil - og har brug for - genopfyldt produktivitet. Men...
Digital Asset Management vs. Dropbox, Box og Wetransfer
Organisationer opererer sjældent på måder, som enkeltfunktionsløsninger fuldt ud kan rumme, og teams...
Insights 50 takeaways: Topical Marketing
Som marketingfolk har vi altid for meget at gøre og for lidt tid. Insight50 -serien er designet til...
Den endelige guide til at føre scoring
Hvorfor skal jeg læse den endelige guide til at føre scoring? Lead Scoring giver salget mere kvalificerede...
Begyndervejledningen til dynamisk sagsstyring
Hvad er dynamisk sagsstyring? Hvem bruger det, og hvordan kan det hjælpe dig med at forberede dig på...
Er din kundeoplevelse med at få indflydelse? Eller ikke?
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.