Før 2020 var kundepersonalisering en dejlig tanke. Imidlertid skiftede den globale pandemi alt. Kunder og virksomheder skiftede fra personligt til online, mens kundeadfærd ændrede sig hurtigt. Kundeforventningerne overgik oplevelser, som…
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse, der for evigt ændrede, hvordan virksomheder interagerer med dem. Ikke kun ønsker kunder, at…
Virkningerne af pandemien har i høj grad accelereret tempoet i ændring i kontaktcentre, og der er ingen tilbage til, hvordan tingene var. Frataget muligheden for at besøge fysiske butikker og…
Se hvad dit brand kan opnå med den rigtige brand management software.
I disse dage er brand management ikke kun vigtig, det er en nødvendighed. Der er flere mÃ¥der for mærker…
Vi beboer alle en verden af ​​digitalt kaos, hvor efterspørgslen efter agil marketing har resulteret i et overvældende overskud af digitale aktiver, der tilstopper vores enheder og kompromitterer vores produktivitet.…
Indtil for nylig brugte mærker meget tid pÃ¥ at vente, som en fisker pÃ¥ en doven sommer eftermiddag, de fokuserede pÃ¥ at skabe det perfekte agn. De opdaterede butikskærme eller…
Dagens forbrugere handler mere end nogensinde. Digital handel steg 76 procent Yoy i juni 20201, og mange af disse køb er direkte fra producenterne. Det er derfor ingen overraskelse, at…
Med fremkomsten af ​​næste generations smartphones og hÃ¥ndholdte enheder i slutningen af ​​2000'erne brød e-handel fri fra skrivebordet. Komplimenteret af teknologier, herunder responsivt webdesign og indfødte apps, blev mobil handel…
Gennem vores erfaring med de bedste mærker i verden har vi fundet ud af, at de mest succesrige organisationer - og de mest succesrige marketingledere - behandler arbejde som et…
Gennem vores erfaring med de bedste mærker i verden har vi fundet ud af, at de mest succesrige organisationer - og de mest succesrige marketingledere - behandler arbejde som et…
Gennem vores erfaring med de bedste mærker i verden har vi fundet ud af, at de mest succesrige organisationer - og de mest succesrige marketingledere - behandler arbejde som et…
