2021 Digitale tendenser: Finansielle tjenester og forsikring i fokus
Under Coronavirus -pandemien blev sektoren for finansielle tjenester noget af en ekstra nødhjælp, hvilket hjalp kunderne med at styre deres penge i dybt bekymrende og usikre tider.
Mens perioderne med lockdown var udfordrende, åbnede de også nye muligheder for sektoren. Flere hybrid arbejdsmetoder viste sig at være en effektiv måde at styre menneskelige ressourcer på, innovationer inden for fjerntliggende arbejdsteknologier flyttede fra teoretisk og eksperimentel til praktisk og permanent. Digital-første mærker så deres tilgang valideret, mens ældre mærker accelererede deres transformationsprogrammer.
Denne rapport undersøger den aktuelle status for den finansielle serviceindustriens digitale adoptionsindsats, gennemgår de udfordringer, der stadig står i vejen for en fuldt realiseret transformation, analyserer, hvordan ledere i sektoren nærmer sig disse udfordringer og fremsætter henstillinger til næste trin på det digitale rejse.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Kundeanalyse, Kundedata, Kundeforhold, Marketingdata, Samarbejde, Teknologi


Weitere Ressourcen von Adobe

Hurtige, fleksible og kompatible e-signaturer...
I dagens globale økonomi digitaliserer virksomheder så hurtigt som muligt for at forblive konkurrencedygtige og levere de oplevelser, kunderne fo...

Wie Elektronische Unterschriften die Digitale...
Für unternehmen ist es jetzt wichtiger denn je, die digitale transformation zu beschleunigen. Dass Mehr Mitarbeiter im HomeOffice Oder en Anderen ...

Bliv en oplevelsesbaseret virksomhed: Din pla...
Mærker, der udmærker sig i at levere relevante og personaliserede kundeoplevelser, fører, fordi de følger en revolutionær plan for, hvordan de...