Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

B2B Markedsføringsvejledning til optimering af kundeoplevelse, fra erhvervelse til fortalervirksomhed

Herausgegeben von: ON24

Der kommer et punkt, hvor når kampagner er i gang, handler det ikke om hverken at få ting til at bevæge sig eller genopfinde hjulet. Så hvad skal marketingfolk gøre i dette scenarie?
Optimering giver et svar. Ved både at fremme en kultur med kontinuerlig forbedring og ved at se på hele kundeejsen fra erhvervelse og konvertering til kørselsretention og loyalitet kan marketingfolk fortsætte med at forbedre deres resultater.
Denne vejledning giver rådgivning til både ledere og praktikere om, hvordan man foretager de ændringer, der vil forbedre hele kunderejsen og maksimere livstidsindtægterne - og hvordan webinarer er en nøgleingrediens til at få det til at ske.
Læs videre for at opdage:

Weiterlesen

Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu ON24 Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. ON24 Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.

Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Typ: eBook Länge: 50 sider

Weitere Ressourcen von ON24