B2B Markedsføringsvejledning til optimering af kundeoplevelse, fra erhvervelse til fortalervirksomhed
Der kommer et punkt, hvor når kampagner er i gang, handler det ikke om hverken at få ting til at bevæge sig eller genopfinde hjulet. Så hvad skal marketingfolk gøre i dette scenarie?
Optimering giver et svar. Ved både at fremme en kultur med kontinuerlig forbedring og ved at se på hele kundeejsen fra erhvervelse og konvertering til kørselsretention og loyalitet kan marketingfolk fortsætte med at forbedre deres resultater.
Denne vejledning giver rådgivning til både ledere og praktikere om, hvordan man foretager de ændringer, der vil forbedre hele kunderejsen og maksimere livstidsindtægterne - og hvordan webinarer er en nøgleingrediens til at få det til at ske.
Læs videre for at opdage:
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu ON24 Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. ON24 Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Indholdsmarkedsføring, Kundeforhold, Markedsstrategi, Marketingkampagner, Moderne markedsføring, Søgemaskine optimering, Søgoptimering, Video marketing
Weitere Ressourcen von ON24
At tage dine personlige begivenheder digitalt...
Som enhver marketingmedarbejder kan fortælle dig, er få ting lige så effektive i salgsprocessen som menneske til menneskelig engagement. Derfor ...
2021 B2B Marketing Trends Report: Sådan hån...
Lad os se det i øjnene. Vi stÃ¥r alle over for udbrændthed lige nu. De samme gamle markedsføringsrutiner sprænger din energi og leverer ikke lÃ...
Hvordan man skaber menneskeligt engagement i ...
Dagens marketingfolk står over for et landskab, der kræver ægte menneskelig interaktion uden faktisk at interagere personligt. Så hvordan kan m...