B2B Markedsføringsvejledning til optimering af kundeoplevelse, fra erhvervelse til fortalervirksomhed
Der kommer et punkt, hvor når kampagner er i gang, handler det ikke om hverken at få ting til at bevæge sig eller genopfinde hjulet. Så hvad skal marketingfolk gøre i dette scenarie?
Optimering giver et svar. Ved både at fremme en kultur med kontinuerlig forbedring og ved at se på hele kundeejsen fra erhvervelse og konvertering til kørselsretention og loyalitet kan marketingfolk fortsætte med at forbedre deres resultater.
Denne vejledning giver rådgivning til både ledere og praktikere om, hvordan man foretager de ændringer, der vil forbedre hele kunderejsen og maksimere livstidsindtægterne - og hvordan webinarer er en nøgleingrediens til at få det til at ske.
Læs videre for at opdage:
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu ON24 Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. ON24 Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Indholdsmarkedsføring, Kundeforhold, Markedsstrategi, Marketingkampagner, Moderne markedsføring, Søgemaskine optimering, Søgoptimering, Video marketing


Weitere Ressourcen von ON24

Oprettelse af en on-demand-strategi for dine ...
Et effektivt on-demand webinar-program kan levere store fordele til B2B-organisationer. Ikke kun har forskning fra SiriusDecisions fundet, at webin...

La Trobe University opretholder høje tilmeld...
La Trobe University blev grundlagt med den hensigt at gøre den videregående uddannelse mere tilgængelig i Melbourne og Regional Victoria og har ...

10 store virtuelle miljøer, du skal se
Uanset om disse oplevelser finder sted ansigt til ansigt, på dit websted eller på en konference, kræver levering af disse oplevelser i dagens da...