Skip to content Skip to footer

At vinde med ord i detailhandel: Hvordan CMO'er kan bruge AI til at udvikle høj ydeevne, datadrevet marketingkreativ

Herausgegeben von: Persado

Udvikling af bedre markedsføring kreativ baseret på datainspireret indsigt kan ifølge en undersøgelse foretaget af McKinsey i samarbejde med Cannes Lions Festival og Association of National Advertisers.
Da McKinsey undersøgte over 200 Chief Marketing Officers (CMOS) og senior marketingledere som en del af en løbende række undersøgelser, fandt det, at marketingfolk kategoriseres som 'integratorer' - de marketingledere, der har samlet data og kreativitet - voksede deres indtægter dobbelt så meget som den gennemsnitlige sats af Sandp 500-virksomheder, der oversætter til mindst 10 procent årligt mod 5 procent.1 Dette er grund til grund: Hvis hvert andet marketingteam er afhængig af tarmfølelse, intuition og brand 'Feel', det firma, der bedst bruger datadrevet indsigt At informere og drive målbare, kvantificerbare og matematiske beviste kreative forbedringer vil vinde.

Weiterlesen

Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Persado Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Persado Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.

Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Typ: Whitepaper Länge: 12 sider

Weitere Ressourcen von Persado