De tre kundeservice megatrender i 2021: efter-pandemisk kundeservice ekspertise
Den covid-19 pandemiske kaste lys over behovet for modernisering af kontaktcenter for at give problemfri kundeoplevelser og for at eliminere gentagne opgaver. Denne krise afslørede også den vigtige rolle som kundeservice i at erhverve - og beholde - kunder.
I sin rapport går Forrester dybtgående på disse centrale tendenser, øverste post-pandemiske prioriteter og skitserer tre vigtigste kundeservicetrends at holde øje med i 2021.
Download den fulde Forrester -rapport, og få markedstendenser og indsigt i, hvordan man skal:
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu ServiceNow Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. ServiceNow Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Kundedata, Kundeforhold, Kundeinteraktion, Kundeopbevaring, Samarbejde, Teknologi


Weitere Ressourcen von ServiceNow

Erfaring i handling: At få gode ting til at ...
Sundheden af dit brand, produkter og tjenester afhænger af at levere ekstraordinære oplevelser gang på gang. Det eksisterede altid, men er...

Kundearbejdsgange Bog om viden
Den største forretningshistorie i det sidste år var virkningen af Covid-19 på den måde, vi arbejder og lever på. Hvad det viste, er, at ...

Den samlede økonomiske påvirkning ™ for S...
ServiceNow® Field Service Management er en skybaseret løsning, der forbinder feltservice til andre dele af organisationen for at forbedre driftse...