E -mail -marketing

Grundlaget for fremtidig handel
Kunder, der går ind i butikkerne, handler transaktioner for inspiration og oplevelser - bekvemmeligheden...

Master Omnichannel -kampagnestyring
Erfaringer skal være, hvor dine kunder er. Og hver enkelt skal oprette forbindelse til den sidste som...

Bedste-i-klasse e-mail-marketing
Interaktioner mellem forbrugere og mærker spiller i stigende grad ud over en lang række forskellige...

Bygning og vedligeholdelse af en ren liste over abonnenter
Effektive afsendere af mail anvender fokus og bruger datadrevet analyse for ikke kun Annonceringsudgifter. Afsender...

7 Tyngelige bløde færdigheder til fremragende agenter
Den gennemsnitlige kontaktcenterchef bruger 35% af deres tid på at lede efter coachingmuligheder, men...

Den ultimative CX -agentvejledning
Kunder har omfavnet teknologi til at styre alle aspekter af dagligdagen og udsætte en digital forstyrrelse,...

Markedsføringsværdien af ​​markedsføringsautomation
Seks måder markedsføring af automatisering hjælper med at bevise værdi og drive succes. Som marketingmedarbejder...

Streamline kundeservice med digitale arbejdsgange
Lever bedre kundeoplevelser - selv når det uventede sker. Det kan være vanskeligt at levere en god...

Top regional bank, casestudie
Ledende bankstoppesteder automatiseret svig. Banker og finansielle institutioner fokuserer på at drive...

Strålende oplevelser, kanal for kanal
Kommunikation på måder, der taler til hver enkelt kunde, er det, der giver mærker mulighed for at...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.