Vis annoncering

Stå op, løb og drift med eksperter i husløsningen
At skabe fantastiske kundeoplevelser er kritisk for succes for din virksomhed. Men implementering af...

E-signaturer 2020: Brug sager og muligheder
Elektroniske underskrifter er gået mainstream. Forskning til denne rapport fandt, at teknologien nu...

Den endelige vejledning til markedsføringsmetrik og analyse
Markedsføringsmetrics og analyse - done ret - kan være en strategisk aktivering af tillid, større...

2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....

Den overraskende magt ved online eksperimenter
I den hurtigt bevægende digitale verden har endda eksperter svært ved at vurdere nye ideer. Tilfælde:...

2020 digitale oplevelser Ã…rsrapport
2020 var et år, hvor digitale oplevelser, fra et produktions- og forbrugsperspektiv, blev kastet ind...

ON24 Webinar Benchmarks Rapport 2021
Webinarer er et af de mest kraftfulde værktøjer til at skabe engagerende digitale oplevelser, som publikum...

Forøg kundeservice -agility med cloud -kontaktcentre
Forrester forudsiger cloud -abonnementsindtægter til at vokse generelt med 22% i 2016. Dette er et resultat...

Vejen til vellykket opfyldelse i butikken
Kundeforventninger til den kombinerede brandoplevelse er højere end nogensinde. Dette lægger mere pres...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans un univers digital où chaque campagne et chaque expérience klient peuvent faire l'objet d'un suivi,...

Hastigheden af ​​forandring: Hvor hurtigt er du?
Den globale pandemi og virkning af lockdown har været et massivt chok for økonomien og for vores daglige...

At køre kundeoplevelser med påvirkning
KUNDER: For at glæde dem, skal du kende dem dybt. Vær brutalt ærlig, hvor meget ved du virkelig om...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.