B2B

2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....

Het Handboek Voor Digitale OverereenKomsten i HR
Vijf Nieuwe Manieren Waarop UW HR-AFDELING OVEREENKOMSTEN BETER EN EFFICIESNTER Kan Afhandelen, van Indiensttreding...

Fra offline til online (og større overskud)
Hvor tidligere offline virksomheder trives efter investeringer i e -handel. Hvis du har en vellykket...

Hvordan man skaber menneskeligt engagement i en digital verden
Dagens marketingfolk står over for et landskab, der kræver ægte menneskelig interaktion uden faktisk...

Den indre cirkel guide til omnichannel
Dagens digitale flydende kunder har høje forventninger og er de mindst loyale for alle grupper. Great...

5 færdighedsledere skal føre i den næste normale
Når arbejdslandskabet hurtigt ændrer sig, kræver udfordringerne fremover unikke løsninger. Vi undersøgte...

ON24 Webinar Benchmarks Rapport 2021
Webinarer er et af de mest kraftfulde værktøjer til at skabe engagerende digitale oplevelser, som publikum...

Handler og transaktioner
For mange virksomheder sidder salgsteamet i hjertet af sin rentabilitet. Dets evne til at fungere effektivt...

At vinde med overlegne kundeoplevelser
Lær hvordan mærker skaber, optimerer og leverer personaliserede oplevelser i skala. Kundeoplevelsen...

Søgning, social- og e -handelsvejledning
For virkelig at få forbindelse med kunderne skal mærker arbejde problemfrit på tværs af søgning,...

Find din datastyringsløsning til markedsføring
Her er de vigtigste spørgsmål, som enhver marketingmedarbejder skal stille sig selv - og deres interessenter...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.