Veel Bedrijven Upgraden Hun CMS ALS ONDERDEEL VAN EEN GROTERE DIGITALE TRANSFORMATIE. Een nieuw cms betekent niet dat u uw websted helemaal opnieuw moet ontwerpen, maar kan wel een goed…
En la Actualidad, LOS -klienter Controlan El Customer Journey, Una Tendencia que se Ha Acelerado con la Proliferación y la borgmester Sofisticación de los dispositivos móviles.
LOS -klienter Deciden Dónde Buscar,…
EfterhÃ¥nden som marketingorganisationer bliver mere teknologisk drevne, udvikler Digital Asset Management (DAM) systemer (DAM) systemer til en væsentlig del af den tekniske infrastruktur. For at skabe effektive brand -interaktioner pÃ¥…
Dagens bedste marketingfolk ved, at en solid forstÃ¥else af deres forbrugere er grundlaget for succes. Der er masser af værktøjer, der lover at hjælpe med at omdanne data til vigtige…
Mærker, der udmærker sig i at levere relevante og personaliserede kundeoplevelser, fører, fordi de følger en revolutionær plan for, hvordan de gÃ¥r pÃ¥ markedet. Denne type oplevelsesstyring kræver et teknologifundament,…
Personalisering af digital oplevelse er en vigtig prioritet for globale erhvervsledere og investeringsplaner for udvidede kapaciteter vokser.
Data- og analyse- og teknologiplatforme er de bedste investeringsprioriteter i 2019 uden tegn pÃ¥…
Publikum er udbrændt på digital markedsføring. De er oversvømmet-non-stop-med e-mails, e-bøger, webinarer og de samme digitale marketingtricks, som vi er kommet til at stole på siden begyndelsen af ​​2020.
SÃ¥ hvad…
Ved du, hvornår du skal henvende dig til dine kunder? Hvad med - og måske endnu vigtigere - når det ikke skal?
Dette er to af de første spørgsmÃ¥l, der skal…
Her er de vigtigste spørgsmål, som enhver marketingmedarbejder skal stille sig selv - og deres interessenter - når man overvejer denne form for teknologi.
Kom lige til de vigtige ting:
Download nu…
Dine kunder har en stærk mening om, hvad der gør et firma kundecentrisk.
Kundeserviceorganisationer skal bygge videre pÃ¥ et fundament af driftseffektivitet for at levere de store kundeoplevelser, der differentierer et…
Den presserende hastighed, der blev skabt af begivenheder i 2020, fungerede som en katalysator for hurtigere udøvende beslutningstagning og handling. NÃ¥r det betyder det mest, mobiliserede vi alle millioner af…
I dag har de fleste organisationer en kundeoplevelsesstrategi (96%), men den nylige Avanade -forskning viser, at kun 14% er foran deres kunders forventninger. Dette betyder, at 86% føler, at de…
