Software har forvandlet enhver forretningsdisciplin. Efter de indledende skridt, der er foretaget via e -mail, konferencer og chat -apps, har fremskridt i samarbejde plateauet. Vi har mange flere apps til…
Effektive afsendere af mail anvender fokus og bruger datadrevet analyse for ikke kun Annonceringsudgifter.
Afsender omdømme og levering af e -mail, som det er afhængig af hængsler pÃ¥ to hovedfaktorer, indholdet…
Det digitale offentlige bibliotek er en forening, der driver og administrerer de digitale tjenester for deres biblioteksmedlemmer og offentligheden. Det er foreningens ansvar at udvikle og vedligeholde en platform for…
Fra tryk til digital, fra skriftlige til talte ord og videre, er Jysk Fynske Medier (JFM) den næststørste danske nyhedsudgiver og mediegruppe. Det er drivkraften bag mere end 75 aviser,…
Huuuge Games er en mobilspiludvikler og udgiver. Virksomhedens udviklingsindsats har fokuseret pÃ¥ det hurtigt voksende multi-milliarder dollars sociale casino-spilmarked over hele verden. Det attraktive, frit-til-spil-afslappede casino-miljø har tjent virksomheden et…
MAPP Cloud bringer kundeopkøb og kundeengagement sammen i en enkel platform, der er infunderet med datainformation.
Med MAPP -tjenester kan du generere endnu mere værdi fra din MAPP -cloud -platform. Vores…
Med ankomsten af ​​det nye årti kom den ultimative katalysator i den digitale æra. Men hvordan forvandles ledere til en digital første tilgang for at sikre langsigtet vækst?
Inde i denne…
North Star Framework er en model til styring af produkter ved at identificere en enkelt, afgørende metrisk (North Star Metric), der bedst fanger den kerneværdi, som dit produkt leverer til…
Amplitude er en produktinformationsplatform, der hjælper teams over hele verden med at bruge deres kundedata til at forstå brugeradfærd, kundeopbevaring, indtægter og mere.
For bedre at forstÃ¥ fordelene og omkostningerne forbundet…
Dagens digitale flydende kunder har høje forventninger og er de mindst loyale for alle grupper. Great CX er nøglen til at beholde digitale fluentkunder, der forlader det øjeblik, deres forventninger…
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere og virksomheder presset fem Ã¥r fremad i digital adoption. Denne vejledning vil udforske dagens nye kundeoplevelses virkelighed, hvordan…
Den covid-19 pandemi sætter organisatorisk ændring i hyperdrive. Virksomheder blev tvunget til at flytte til arbejde hjemmefra eller hybrid arbejdsmodeller, som ændrede hele strømmen af ​​arbejdet, da det blev afhængigt…
