Powering end-to-end-indsigt på tværs af kundeoplevelse, tilfredshed og omkostningsstyring.
Ledende virksomheder er stolte af at tilbyde fremragende kundeoplevelser baseret pÃ¥ positivt engagement. Ofte er de samme virksomheder tabt, nÃ¥r tilfredshedsresultaterne begynder…
ServiceNow® Field Service Management er en skybaseret løsning, der forbinder feltservice til andre dele af organisationen for at forbedre driftseffektiviteten og øge den samlede kundetilfredshed. En mere tæt strikket integration…
Intelligente teknologier magt store kunde- og medarbejderoplevelser.
Kunstig intelligens (AI) og andre intelligente teknologier kan bruges til at udføre opgaver, der normalt kræver menneskelig intelligens, såsom visuel opfattelse, talegenkendelse eller beslutningstagning.
Intelligente…
Den covid-19 pandemiske kaste lys over behovet for modernisering af kontaktcenter for at give problemfri kundeoplevelser og for at eliminere gentagne opgaver. Denne krise afslørede ogsÃ¥ den vigtige rolle som…
Nu er det tid til at tage din digitale transformation i en ny, mere effektiv retning. Hos ServiceNow fremstiller vi arbejdsverdenen, arbejde bedre for mennesker nÃ¥r som helst og hvor…
Den største forretningshistorie i det sidste Ã¥r var virkningen af ​​Covid-19 pÃ¥ den mÃ¥de, vi arbejder og lever pÃ¥. Hvad det viste, er, at ændring kan ske pÃ¥ et øjeblik…
Sundheden af ​​dit brand, produkter og tjenester afhænger af at levere ekstraordinære oplevelser gang pÃ¥ gang. Det eksisterede altid, men erfaring er nu en disciplin og et fokus. Og det…
Aberdeen undersøgte 1.357 virksomheder fra over 10 brancher for at dele deres største strategiske prioriteter og kernefunktioner til styring af kundeoperationer- nÃ¥r kundeservice samarbejder med mellem- og back-office-teams for at…
Gong bestilte Forrester Consulting om at skabe en total økonomisk konsekvensundersøgelse for at vurdere forholdet mellem implementering af Gong Revenue Intelligence -platformen og det potentielle afkast af investeringsvirksomheder.
Generelt konkluderede undersøgelsen,…
Der er 'tilfældige coaching', og så er der coaching med stor indflydelse-den slags, der motiverer dit team og dukker op i dashboards.
Lær de 5-punkts rammer, som elite-salgsledere bruger til at…
Udfordringen:
Et britisk-baseret softwarevirksomhed, EdgePetrol ønskede at optimere sin salgsproces for at sikre, at den skabte forudsigelig indtægt og maksimerede sin rørledning.
Resultatet:
Brug af Gong hjalp EdgePetrol med at kvalificere flere tilbud,…
CRO's position er temmelig ny for de fleste organisationer, og mange af dem er stadig ved at haske rollens nuancer.
NÃ¥r det er sagt, har et par fremragende CRO'er vist en…
