Skip to content Skip to footer

Synlighed i handling

Powering end-to-end-indsigt pÃ¥ tværs af kundeoplevelse, tilfredshed og omkostningsstyring. Ledende virksomheder er stolte af at tilbyde fremragende kundeoplevelser baseret pÃ¥ positivt engagement. Ofte er de samme virksomheder tabt, nÃ¥r tilfredshedsresultaterne begynder…

Read More

Kundearbejdsgange Bog om viden

Den største forretningshistorie i det sidste Ã¥r var virkningen af ​​Covid-19 pÃ¥ den mÃ¥de, vi arbejder og lever pÃ¥. Hvad det viste, er, at ændring kan ske pÃ¥ et øjeblik…

Read More

Revenue Success Secrets

CRO's position er temmelig ny for de fleste organisationer, og mange af dem er stadig ved at haske rollens nuancer. NÃ¥r det er sagt, har et par fremragende CRO'er vist en…

Read More