Mød dine CX-mål konsekvent på tværs af i-facilitet og eksterne kundesupportteam med en gennemprøvet løsning.
Dagens arbejdsstyrke omfavner fleksibilitet, med flertallet (64%) af kundeplejeagenter, der arbejder eksternt eller i hybridarbejdssituationer og…
For salgs- og marketingledere, der opererer i dagens hyperkonkurrencedygtige verden, kan deres CRM-system være forskellen mellem succes og fiasko. En god CRM skal hjælpe dem med at bringe flere kundeemner…
Et CRM -system berører alle dele af din virksomhed. Det er en af ​​de mest kritiske muligheder for din forretningsvækst: SÃ¥ det er noget at vælge den rigtige til dig,…
Med det nylige drev mod forbrugernes privatliv i det sidste årti ændrer miljøet for brandmarkedsførere hurtigt. Efterhånden som verden udvikler sig, gør det også behovet for forbedrede markedsføringsstrategier.
Den eneste vej…
De seneste begivenheder har vist os, at vi kan være effektive, kreative og produktive arbejde overalt - endda midt i en pandemi. Vi har vedtaget alternativ arbejdstid, vi har flyttet,…
Dagens e -handel er på randen af ​​den store forandring.
Vi blev vant til at se kunderne gennem prisme af adfærdsmæssige og andre implicitte data. Det store antal besøgende sÃ¥vel som…
Meget påvirket af pandemien er dagens arbejdsmiljøer flydende og hybrid med arbejdstagere på
hjem og på kontoret. En nylig undersøgelse fra Adobe Workfront viser, at arbejderne er mere afhængige
end nogensinde pÃ¥…
Dagens arbejde er mere kompliceret, forbundet og digital end nogensinde før. Fjernmedarbejdere er nødt til at samarbejde med kolleger pÃ¥ tværs af flere tidszoner. De har brug for et centraliseret…
Der er intet mere tarmforbrændende end at se en olympisk hurdler snuble ud af blokke i starten af ​​en make-orkreak varme. Hvad der skal være en øvelse i nÃ¥de og…
Folk er trætte af teknologi, der gør arbejdet hÃ¥rdere end det skal være. Faktisk antyder Adobes undersøgelse fra 2021 -undersøgelsen, at forværring og ineffektiv arbejdspladssteknologi er en vigtig faktor i…
I disse dage er det ikke et imperativ at udnytte en tværgÃ¥ende kanals tilgang til kundeengagement, det er et imperativ. Og virkelig effektivt engagement i dag afhænger af din evne…
Tilbage i dag plejede Brands 'kommunikation til deres kunder at bestÃ¥ af en mindeværdig meddelelse leveret til et sÃ¥ stort publikum som muligt. Men i de senere Ã¥r har populær…
