Dagens e -handel er på randen af ​​den store forandring.
Vi blev vant til at se kunderne gennem prisme af adfærdsmæssige og andre implicitte data. Det store antal besøgende sÃ¥vel som…
76% af forbrugerne har permanent ændret deres købsadfærd (brand switching, omkostningsrationalisering osv.) Under pandemien, ifølge McKinsey. Dertil kommer, at den kogeieless-verdens æra dukker op, og tredjepartsdata er ikke længere nyttige.…
Mange marketingfolk falder i fælden med at antage pÃ¥ forhÃ¥nd, at de ved, hvad deres kunder ønsker. Denne holdning har en tendens til at slÃ¥ tilbage, da kunderne ofte følger…
I 2020 blev den finansielle servicesektor tvunget til en pludselig acceleration af digital transformation efter starten af ​​Covid-19-pandemien.
NÃ¥r vi gÃ¥r ind i en post-pandemisk fremtid, tænker virksomheder pÃ¥ tværs af…
Når du læser dette, sidder hele det årlige bruttonationalprodukt i Det Forenede Kongerige i forladte indkøbsvogne.
I henhold til forskning fra CreditDonkey gÃ¥r ca. $ 4 billioner i global salgsindtægter tabt…
19,2 milliarder dollars.
Det er det beløb, der blev brugt for kun to Ã¥r siden pÃ¥ tredjepartsdata (data indsamlet fra kilder som websteder og platforme, i modsætning til den person, dataene…
For sÃ¥ inderligt af et emne som det er, kan det at navigere i verden af ​​loyalitetsteknologi være en reel smerte. Det burde ikke være, især nÃ¥r et vellykket loyalitetsprogram…
Effektiv kryds- eller opsalg forbedrer kundeloyaliteten, uddyber kundeforhold og øger i sidste ende kundens levetid og fastholdelse. Denne hurtige guide skærer til jagten med 5 afprøvede strategier, der er vist…
En IT -købers evalueringsvejledning til videregående uddannelse.
Den covid-19-pandemi har ændret, hvordan uddannelse leveres pÃ¥ tværs af højere ED-institutioner, og som et resultat, hvad det team har brug for fra deres…
En let kundeoplevelse er kendetegnende for dagens mest succesrige supportorganisationer.
Derfor bruger disse fire førsteklasses organisationer redning til at hjælpe deres supportagenter med at hæve kundeoplevelsen, mens de holder det enkelt.
Hvorfor virksomheder konsoliderer brugen af ​​en enkelt supportløsning til både kunder og ansatte.
De daglige oplevelser fra kundepleje og supportteam har ændret sig i løbet af de sidste 2+ Ã¥r siden…
Banebrydende on-demand IT Support Platform Nerdapp ønskede bedre at kontrollere kvaliteten, sikkerhed og enkelhed af fjernsupporttjenester, der tilbydes af dets globale netværk af IT-ingeniører ('nerds'). Virksomheden ønskede en enkelt leverandør…
