Laat niets aan het toeval over wanneer uw afdeling digitaal gaat.
Branche-Experts Voorspellen Dat Succesvolle Ondernemingen Binnenkort Alle Transacties 100% Digitaal Verwerken. De uitdaging er om op de juiste manier te…
Om e -bogen
Når arbejdsgange fungerer, kan kreative være mere kreative.
Dine teams vil have dig til at stole pÃ¥ den kreative proces, og du vil gøre det muligt for dem at…
Om guiden
Bliv på sporet. Uden at pause kreativitet.
Det er tid til at automatisere arbejdsgangsprocesserne, der stopper din kreative strøm. Læs vores seneste guide, Work Management, der fungerer som kreative gør,…
Data er øverst på sindet for mange B2B -marketingfolk. Men har de de rigtige data til at skabe succes?
For det sjette Ã¥r i træk undersøgte Dun og Bradstreet over 250…
I løbet af det sidste Ã¥r har detailhandlere stÃ¥et over for hidtil uset udfordringer. Behovet for hurtigt at tilpasse sig at skifte forbrugertrends har aldrig været mere tydeligt. For detailhandlere,…
Für unternehmen ist es jetzt wichtiger denn je, die digitale transformation zu beschleunigen. Dass Mehr Mitarbeiter im HomeOffice Oder en Anderen Remote-Standorten Arbeiten, Macht Transaktionen, Die Eine Persönliche Anwesenheit Erfordern-…
Lad os se det i øjnene. Vi stÃ¥r alle over for udbrændthed lige nu. De samme gamle markedsføringsrutiner sprænger din energi og leverer ikke længere resultater. Dit publikum reagerer ikke…
Verden af ​​indholdsstyring skifter. Realtid, personaliserede oplevelser-som at modtage tilbud på din mobile enhed, når du indtaster en butik eller ser indhold online baseret på din nylige browsingaktivitet-er nu almindelige.
I…
Om rapporten
Kreative hindringer og muligheder på en udviklende arbejdsplads.
Vi undersøgte 400 USA-baserede kreative fagfolk for at finde ud af, hvordan hjemmekontorer, hybridarbejde og fjerntliggende alt har pÃ¥virket deres evne til…
Om guiden
Efter den mest udfordrende periode i forretningshistorien er den næste generation af CMO'er fast besluttet på at ryste markedsføringsbranchen til det bedre.
At gøre mere med mindre i de sidste…
Kunder forventer mere af mærker, nÃ¥r det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise. At udvikle kundepræferencer er tæt knyttet til innovationer inden for digital teknologi, og mærker skal omfavne bÃ¥de…
Organisationer opererer sjældent pÃ¥ mÃ¥der, som enkeltfunktionsløsninger fuldt ud kan rumme, og teams har en tendens til at arbejde bedre i centraliserede miljøer, der er befordrende for samarbejde. NÃ¥r det…
