Forskningsbrief: Begivenheder og hurtige pipeline-acceleration
Bedste-i-klasse marketingorganisationer udvider deres indsats ud over at udfylde toppen af efterspørgslen, der er tilpasset salget for at udvikle en menu med tilbud, der påvirker og holder mulighederne i at bevæge sig gennem salgsrørledningen. Når man inkluderer begivenheder som en del af intra-pipeline-acceleration, skal marketingfolk sikre, at begivenhedsstrategien og indholdet er i overensstemmelse med tidligere udførte programmer og taktikker, der genererede muligheden.
Begivenheder er en standardkomponent i B-til-B-marketingmixen, men få organisationer tager en disciplineret tilgang til at udnytte dem til rørledningsacceleration. Når du planlægger pipeline-accelerationsrelaterede begivenheder, skal salg og markedsføring blive enige om målgruppeprofilen samt specifikke konti og kontakter, der skal inviteres.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu ON24 Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. ON24 Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com


Weitere Ressourcen von ON24

Hvordan markedsføring og salg kan tilpasse s...
Digital marketing - og dens betydning i drivende indtægter - har sjældent været mere afgørende for organisationer i alle striber. Men blot at h...

ON24 Webinar Benchmarks Rapport 2021
Webinarer er et af de mest kraftfulde værktøjer til at skabe engagerende digitale oplevelser, som publikum elsker. Men hvad er de vigtigste stati...

2021 B2B Marketing Trends Report: Sådan hån...
Publikum er udbrændt på digital markedsføring. De er oversvømmet-non-stop-med e-mails, e-bøger, webinarer og de samme digitale marketingtricks...