Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

Den endelige guide til kontobaseret markedsføring

Herausgegeben von: Marketo

Det er en spændende tid for marketingfolk. I æraen med digital transformation - hvor alle og alt er forbundet - giver nye kanaler, strategier og teknologier os til at engagere vores købere som aldrig før.
Men disse nye muligheder bringer også nye udfordringer. I dagens verden er vores liv og vores købers liv stærkt påvirket af digitale oplevelser. Forbrugere og virksomheder er afhængige af digital kommunikation. For at maksimere kommunikationen med potentielle købere skal mærker konkurrere ved at tilbyde en mindeværdig, konsekvent relevant oplevelse.
I denne vejledning undersøger vi, hvad ABM virkelig betyder, leder dig igennem, hvordan du opretter en vindende ABM -strategi og viser dig, hvordan du vælger den rigtige ABM -teknologi til at hjælpe din organisation med at vokse, mens du giver dine købere en uforglemmelig kundeoplevelse.

Weiterlesen

Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Marketo Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Marketo Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.

Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Typ: Whitepaper Länge: 80 sider

Weitere Ressourcen von Marketo