B2B Marketer's Guide to Account Based Marketing
Mindre er mere. Det er en så simpel sætning, og alligevel har den så meget sandhed.
I erhvervslivet har vi alle oplevet, hvordan tingene forbedres, hvis vi fokuserer på færre ting ad gangen. Det gør os til bedre marketingfolk og sælgere - mere fokuserede, effektive og mere empatiske over for dem, vi sælger til.
I denne whitepaper udforsker vi:
Nederste linje-ABM er ikke en FAD, det er et vigtigt skift mod en markedsføring af kvalitet og over-kvantitet og en, der er her for at blive. Er du klar?
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu ON24 Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. ON24 Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Digital marketing, Indgående markedsføring, Indholdsmarkedsføring, Måling, Markedsstrategi, Marketing, Marketing -software, Marketing Automation, Marketinginnovation, Marketingteknologi, Moderne markedsføring, Multi-Channel Marketing, Online marketing, Responsivt design, Samarbejde, Segmentering, Strategisk markedsføring, Teknologi, Tilpasning, Webkonvertering


Weitere Ressourcen von ON24

Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pip...
Som marketingfolk har vi altid for meget at gøre og for lidt tid.
Insight50 -serien er designet til at tackle det. På mindre end en time se...

2021 digitale oplevelser Benchmarks: Årsrapp...
2020 havde en masse overraskelser i vente for digitale marketingfolk. Feltbegivenheder måtte skubbes online, køberrejser måtte finde sted helt o...

15 nye oplevelser at prøve lige nu
Skiftet til digital-første køb sammen med den tilsvarende stigning i engagement betyder, at marketingfolk har flere muligheder end nogensinde til...