Produktanalyse til dummies
Amplitude arbejdede med Wiley Books for at sammensætte en letforståelig ressource til at bruge produktanalyse til at opbygge bedre produktoplevelser til dine kunder.
Denne bog forklarer, hvordan produktanalyse former nogle af de mest succesrige produkter fra mærker som IBM, HubSpot, NBC, Nerdwallet og mere. Download nu for at finde ud af, hvad der er nødvendigt for effektivt at anvende produktanalyse i din organisation fra et teknisk, praktisk og organisatorisk perspektiv.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Amplitude Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Amplitude Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Indgående markedsføring, Kundedata, Kundeopbevaring, Måling, Marketing Automation, Rettet mod, Samarbejde, Segmentering, SEO, Teknologi


Weitere Ressourcen von Amplitude

ROI -guidebog
Amplitude er en produktinformationsplatform, der hjælper teams over hele verden med at bruge deres kundedata til at forstå brugeradfærd, kundeop...

Gør springet til en digital første virksomh...
Med ankomsten af det nye årti kom den ultimative katalysator i den digitale æra. Men hvordan forvandles ledere til en digital første tilga...

Masteringsopbevaring: Produktanalyse Playbook...
Er interesseret i vækst? Så skal du bekymre dig om brugeropbevaring. Uden tilbageholdelse er dit produkt en lækkende spand, du kan hælde så ma...