Hvordan markedsføring og salg kan tilpasse sig i 2021
Digital marketing - og dens betydning i drivende indtægter - har sjældent været mere afgørende for organisationer i alle striber. Men blot at have en større rolle at spille i en organisations succes er ikke nok. For at cementere sit sted ved bordet må marketing ikke kun generere kundeemner til salg, men aktivt hjælpe salget med at konvertere disse kundeemner til betalende kunder.
Denne virtuelle salg af playbook er designet til at hjælpe dig på din rejse til at køre mere effektive virtuelle salgsresultater. Oprettet primært til B2B -marketingfolk, vil denne playbook hjælpe dig med at få en bedre forståelse af de grundlæggende principper, som markedsføring skal have på plads for at forbedre virtuelle salgsoperationer og bidrage til bundlinjen.
Denne playbook dækker:
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu ON24 Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. ON24 Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Digital marketing, Måling, Marketing Automation, Marketingkampagner, Marketingteknologi, Teknologi, Webanalyse


Weitere Ressourcen von ON24

10 store virtuelle miljøer, du skal se
Uanset om disse oplevelser finder sted ansigt til ansigt, på dit websted eller på en konference, kræver levering af disse oplevelser i dagens da...

2020 digitale oplevelser Årsrapport
2020 var et år, hvor digitale oplevelser, fra et produktions- og forbrugsperspektiv, blev kastet ind i rampelyset. Mens tendensen mod digitaliseri...

Hvordan man skaber menneskeligt engagement i ...
Dagens marketingfolk står over for et landskab, der kræver ægte menneskelig interaktion uden faktisk at interagere personligt. Så hvordan kan m...