Inspirationsvejledning: 40+ tilpassede kampagner, der kan hjælpe med at tage dit kundeengagementprogram til det næste niveau
Dagens mærker går ind i en ny æra med kundeengagement. Den Swift Digital Transformation ansporet af Covid-19-pandemien og stigningen i en hel række nye marketingteknologier, kanaler, platforme og digitale enheder har gjort digitale messaging og brandoplevelser centrale i moderne marketing. At vide, hvordan du tager dit kundeengagementprogram til det næste niveau, kan dog være en udfordring.
Download nu for adgang til mere end 40 virkningsfulde brugssager, som vi har sammensat. Vi udstiller dig med de rigtige kampagner til dine unikke forretningsbehov.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Braze Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Braze Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Kundedata, Kundeforhold, Kundeopbevaring, Markedsstrategi, Marketingteknologi, Moderne markedsføring, Rettet mod, Segmentering, Teknologi


Weitere Ressourcen von Braze

Push -meddelelser: Hvad de er, hvordan de fun...
Selvom det er mere end et årti gammelt, forbliver push innovativ og alsidig. Oprindeligt brugt af mærker til at engagere sig med kunder via mobil...

Tilsluttet engagement: Forståelse af dagens ...
Dagens forbrugere forventer, at mærker kan forstå og tale med dem uden at springe over et slag, når de hopper fra enhed til enhed. At opnå tils...

Webbeskeder: Hvad det er, hvordan det fungere...
Da weboplevelser er blevet rigere og mere målrettet gennem årene, har der været et vedvarende hul, der bare ikke er blevet fyldt - nemlig evnen ...