Morgendagens CMO: Marketing's generation af forandring
Om guiden
Efter den mest udfordrende periode i forretningshistorien er den næste generation af CMO'er fast besluttet på at ryste markedsføringsbranchen til det bedre.
At gøre mere med mindre i de sidste 18 måneder har fokuseret sindet hos seniormarkedsførere på de processer og værktøjer, der vil hjælpe dem med at skabe vækst, uanset udfordringen - og de er fast besluttet på at revolutionere deres ideelle marketing fremtid.
Download morgendagens CMO -rapport for at forstå, hvordan den næste generation af CMO'er planlægger at genopfinde markedsføringsøkosystemet - og hvorfor eksisterende CMO'er er nødt til at trappe op og hjælpe deres teams med at gøre disse skift i dag.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Workfront Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Workfront Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Måling, Marketingteknologi, Samarbejde, Teknologi
Weitere Ressourcen von Adobe Workfront
Morgendagens CMO: Marketing's generation af f...
Om guiden
Efter den mest udfordrende periode i forretningshistorien er den næste generation af CMO'er fast besluttet på at ryste markedsfø...
Fra ad hoc til optimeret.
Folk er trætte af teknologi, der gør arbejdet hårdere end det skal være. Faktisk antyder Adobes undersøgelse fra 2021 -undersøgelsen, at forv...
Den rigtige måde at levere personlig markeds...
Gennem vores erfaring med de bedste mærker i verden har vi fundet ud af, at de mest succesrige organisationer - og de mest succesrige marketingled...