Kraften i personalisering
Tilbage i dag plejede Brands 'kommunikation til deres kunder at bestå af en mindeværdig meddelelse leveret til et så stort publikum som muligt. Men i de senere år har populær vedtagelse af internettet og mobile apps åbnet oversvømmelsesportene, når det kommer til handlingsmæssige kundedata og nye messaging -kanaler - og nye måder at levere individualiseret indhold er fremkommet. Det er nu muligt at bore ned på flere aspekter af hver kunde, segmentere dem i dynamiske publikum og tale med dem med rige meddelelser, der er bygget på deres ønsker og adfærd.
Resultatet? Ægte, effektive personalisering er nu mulig - og i stigende grad er det, hvad nutidens forbrugere forventer. Så vær med til et indvendigt kig på, hvordan man får det til at fungere for din virksomhed.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Braze Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Braze Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Cross Channel, Data-drevet markedsføring, Kundedata, Segmentering, Teknologi


Weitere Ressourcen von Braze

Kundeengagementplatforme: En købers guide
Kundeforventningerne er steget dramatisk i det sidste årti. Kunder forventer nu, at mærker går ud over, især da dagens forbrugere har flere mul...

Tilsluttet engagement: Forståelse af dagens ...
Dagens forbrugere forventer, at mærker kan forstå og tale med dem uden at springe over et slag, når de hopper fra enhed til enhed. At opnå tils...

2021 Global Customer Engagement Review
Vi analyserede data fra tre forskellige kilder for at oprette den første Global Customer Engagement Review. Vi definerer, hvordan fantastisk kunde...