Det digitale imperativ i kundeservices - hvordan teknologi transformerer kunde- og medarbejderoplevelse for at drive forretningsvækst
Avancerede og kontinuerligt udviklende teknologier - kunstig intelligens (AI), maskinlæring (ML), Internet of Things (IoT) og mere - indfører en ny æra med rig, personaliserede kunde- og medarbejderoplevelser. Og for de organisationer, der prioriterer meningsfuld teknisk innovation, er byttet rige.
I denne vejledning diskuterer vi det symbiotiske forhold mellem kundeoplevelse, medarbejderoplevelse og forretningsvækst. Vi udforsker disse tre ting med kapitler om: Proaktive kundeservices Fremkomsten af Virtual Agent Data Analytics Omnichannel Personalisering og sentimentanalyse.
Læs e-bogen for at finde ud af, hvordan teknologi kan brænde langsigtet, intelligent forretningsvækst, og hvordan Microsoft Services Group, en del af EY-Microsoft Alliance, kan hjælpe med at gøre din rejse til en vellykket.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu EY Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. EY Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Kundedata, Marketingkampagner, Samarbejde, Teknologi
Weitere Ressourcen von EY
Det digitale imperativ i kundeservices - hvor...
Avancerede og kontinuerligt udviklende teknologier - kunstig intelligens (AI), maskinlæring (ML), Internet of Things (IoT) og mere - indfører en ...
4 måder data kan revolutionere din forsyning...
Virksomheder kan blive overvældet af data. Udfordringen er at etablere forbindelsen og analysen for at gøre det værdifuldt. Og hvis det er mulig...