Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

7 Tyngelige bløde færdigheder til fremragende agenter

Herausgegeben von: NICE

Den gennemsnitlige kontaktcenterchef bruger 35% af deres tid på at lede efter coachingmuligheder, men kun omkring 7% af deres tid faktisk coaching. Dette har store forgreninger på coach, agent og kunde. Men det betyder også, at trænere snurrer deres hjul til en løsning i én størrelse, der passer til alle.
Call Center -agenter er unikke - og det samme er deres styrker og svagheder. Nogle har måske naturlig empati og forholder sig straks til deres kunder, mens andre er nødt til at arbejde på det. Nogle kan være holdspillere, helt tilpasset din organisations mål og værdier. Andre er måske ikke.
Læs guiden for at lære at træne bløde færdigheder som:

Weiterlesen

Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu NICE Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. NICE Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.

Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com

Related Categories: , ,

digital route logo
Lang: ENG
Typ: Whitepaper Länge: 19 sider

Weitere Ressourcen von NICE