Den samlede økonomiske påvirkning ™ for ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management er en skybaseret løsning, der forbinder feltservice til andre dele af organisationen for at forbedre driftseffektiviteten og øge den samlede kundetilfredshed. En mere tæt strikket integration til kundeservice såvel som andre IT-centriske afdelinger gør det muligt for virksomheder at proaktivt skifte til venstre på potentielle problemer og adresseres i tidssager på en mere effektiv måde end nogensinde.
Denne Forrester Total Economic Impact ™ (TEI) -undersøgelse er baseret på interviews med ServiceNow Field Service Management -kunder.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu ServiceNow Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. ServiceNow Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Kundedata, Kundeinteraktion, Teknologi


Weitere Ressourcen von ServiceNow

Udvikling af kundeoplevelse og forventninger ...
Det er vigtigt at levere en god kundeoplevelse i
enhver virksomhed. Det driver loyalitet, kundebeholdning og,
I forlængelse heraf indt...

Aberdeen om kundeoplevelse: Hvordan førende ...
Aberdeen undersøgte 1.357 virksomheder fra over 10 brancher for at dele deres største strategiske prioriteter og kernefunktioner til styring af k...

Sindblæsende kundeoplevelse starter her
Nu er det tid til at tage din digitale transformation i en ny, mere effektiv retning. Hos ServiceNow fremstiller vi arbejdsverdenen, arbejde bedre ...