Teknologi
Genopfinde kundeservice
Omvælterne i 2020 skabte en mulighed for kundeserviceteam til at genoverveje levering af tjenester,...
2017 State of Global Customer Service Report
Kunder forventer mere af mærker, når det kommer til bekvemmelighed, opløsningstider og agentekspertise....
North Star Playbook
North Star Framework er en model til styring af produkter ved at identificere en enkelt, afgørende metrisk...
Marketerens guide til at flytte med smidighed
Der er intet mere tarmforbrændende end at se en olympisk hurdler snuble ud af blokke i starten af ​​en...
2022 Global Customer Engagement Review
Forbrugerne forventer realtid, personlig kommunikation, problemfrit koreograferet på tværs af de kanaler...
17 Formas de realizar los proyectos de marketing
¿Qué Impide a los equillos de marketing tener éxito? ¿Por Qué Algunos Directores de Marketing Precen...
E-signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische signaturen Sind Mittlerweile mainstream. Recherchen im Rahmen dør Berichts Haben Ergeben,...
Dyrkning af en fremtidssikre kunde-rejse-strategi
Da pandemien tvang en tilsyneladende overnatningsudvandring fra personligt til online, blev forbrugere...
IDC: Elektroniske underskrifter fremskynder forretning
IDC -analytiker Brief: Fra forretning til nonprofitorganisationer og offentlige tjenester - organisationer...
2023 digitale tendenser
Efter to års seismisk adfærdsændring befinder vi os i en ny verden af ​​ubegrænsede muligheder,...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.