Marketingteknologi

2022 Global Customer Engagement Review
Forbrugerne forventer realtid, personlig kommunikation, problemfrit koreograferet på tværs af de kanaler...

B2B -marketingvejledningen til skræmmende marketing
Som marketingfolk kan vi være en betyder flok. I et forsøg på at sætte vores bedste fod fremad bruger...

Marketing 101: Sociale medier marketing i mørket
Dark Social er en betydelig og voksende udfordring, som marketingfolk har brug for at tage alvorligt. Der...

8 digital bedste praksis for salgsfolk
Industrieksperter forudsiger, at succesrige virksomheder snart vil blive 100% digitale for alle transaktioner....

Sagen for et markedsføringsindholdsnav
Transformering af digital marketing Dine kunder forventer mindeværdige øjeblikke på hvert brand touchpoint....

Hvordan virksomheder driver digitalt engagement i en covid verden
Truslen om Covid-19 har fået virksomheder til hurtigt at skifte til fjernarbejde, hvor næsten enhver,...

7 grunde til at udvide e-signaturbrug
7 grunde til at udvide e-signaturbrug I løbet af de sidste to år har elektronisk signaturbrug eksploderet....

Fastsættelse af mislykkede leverancer
Loqate har undersøgt over 3.000 globale forbrugere og 300 detailledere for at bringe dig deres seneste...

Inleiding in Contract Lifecycle Management (CLM)
Ontdek Hoe Contract Lifecycle Management (ContractlevenscyclusManagement of Kortweg CLM) Helpt Bij Het...

Er din sidste mile -teknologi egnet til formålet?
Den sidste mil udvikler sig altid. I den nye, digitale postpandemiske virkelighed skal leveringsvirksomheder...

Staten for kontaktcentertransformation i den nye digitale verden
Virkningerne af pandemien har i høj grad accelereret tempoet i ændring i kontaktcentre, og der er ingen...

Vejen til en tænkende forsyningskæde
Forsyningskæden oplever en periode med betydelig ændring. Ændring af forretnings- og kundebehov lægger...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.