Marketingteknologi

Vedtagelse af en eksperimenteringsfilosofi
Hvordan kan virksomheder maksimere deres investeringer og drage fuld fordel af de ressourcer, de allerede...

Udvikling af kundeoplevelse og forventninger i Australien
Det er vigtigt at levere en god kundeoplevelse i enhver virksomhed. Det driver loyalitet, kundebeholdning...

Handler og transaktioner
For mange virksomheder sidder salgsteamet i hjertet af sin rentabilitet. Dets evne til at fungere effektivt...

Ingen går tilbage? Storbritanniens irreversible arbejde / livsskift
Den presserende hastighed, der blev skabt af begivenheder i 2020, fungerede som en katalysator for hurtigere...

Fra offline til online (og større overskud)
Hvor tidligere offline virksomheder trives efter investeringer i e -handel. Hvis du har en vellykket...

Kørsel af radikal kundeserviceinnovation
Hvordan det kan hjælpe kundeservice med at tilpasse sig ændrede krav i en uforudsigelig verden. Dagens...

Forrester: Digital Ups indsatsen for B2B -salg
Næsten fire år efter at have forudsagt, at 1 million B2B-sælgere ville blive fordrevet i 2020, ser...

Grundlaget for fremtidig handel
Kunder, der går ind i butikkerne, handler transaktioner for inspiration og oplevelser - bekvemmeligheden...

En marketingers guide til kundeoplevelse
At levere relevante, rettidige, personaliserede kundeoplevelser er ikke længere bare en konkurrencefordel...

Hvordan man accelererer strålende digitale oplevelser med lav kode
På tværs af adskillige brancher nipper mere kvikke konkurrenter på hælene på Enterprise Giants....
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.