Data mining
At køre kundeoplevelser med påvirkning
KUNDER: For at glæde dem, skal du kende dem dybt. Vær brutalt ærlig, hvor meget ved du virkelig om...
Hvilke toppresterende B2B-marketingfolk gør forskelligt
Marketing er blevet et dårligt ord. Publikum er trætte af den uendelige spam, opkald fra SDR'er og...
Opbygning af en robust eksperimenteringsevne
Organisationer som Microsoft, Amazon og Google henvender sig til eksperimentering for ubarmhjertigt at...
At forstå forretningsværdien på din e -handelsplatform
5 måder en e-handelsplatform af høj kvalitet kan drive ROI. Du skal omhyggeligt definere din kundeoplevelse....
Kørsel af webinarregistrerings bedste praksis guide
At køre webinarregistrering og deltagelse er en vigtig kamp for de fleste virksomheder. Mens webinarer...
E-signaturer 2020: Brug sager og muligheder
Elektroniske underskrifter er gået mainstream. Forskning til denne rapport fandt, at teknologien nu...
Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pipeline Wins
Som marketingfolk har vi altid for meget at gøre og for lidt tid. Insight50 -serien er designet til...
Den overraskende magt ved online eksperimenter
I den hurtigt bevægende digitale verden har endda eksperter svært ved at vurdere nye ideer. Tilfælde:...
17 måder at få markedsføringsprojekter på
Hvad forhindrer marketingteam i at nå frem til stjernerne og lykkes? Almindelige skyldige inkluderer...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.