Skip to content Skip to footer

Zero-Party Data Playbook 2022

Vi er midt i en stor flux for marketingfolk. Google og andre behemoth-browsere har endelig cementeret planer om omfattende at begrænse tredjeparts cookie-sporing inden for de næste par Ã¥r, Apple…

Read More

E-signaturer 2020: Brug sager og muligheder

Elektroniske underskrifter er gÃ¥et mainstream. Forskning til denne rapport fandt, at teknologien nu bruges af flertallet af virksomheder. Der er stort set to typer elektroniske signaturer. Elektroniske underskrifter (eller 'e-signaturer') angiver…

Read More

Den endelige guide til at føre pleje

Dagens købere engagerer sig med mærker og virksomheder gennem deres egen forskning pÃ¥ tværs af flere kanaler, længe før markedsføring eller salg har mulighed for at engagere sig direkte. Lead Nurturing…

Read More

Den moderne mailer

Verden af ​​trykte og postkommunikation ændrer sig. Med at reducere gennemsnitlige kørelængder og det igangværende drivkraft til personalisering og forbedret styring for personoplysninger, skal udbydere af print- og mail -tjenester…

Read More