Digitale dokumentprocesser i 2020: Et fokus på finansielle tjenester
Den covid-19-pandemi har forvandlet, hvordan og hvor vi arbejder. Virksomheder har været nødt til at reagere hurtigt for at tilpasse sig eksterne arbejdsstyrker, virtuelle interaktioner og digitale udvekslinger. For at forstå, hvordan digitale dokumentprocesser understøtter forretningsmæssig modstandsdygtighed for finansielle servicevirksomheder under pandemien, bestilte Adobe for nylig Forrester Consulting om at gennemføre en global undersøgelse, 'hvordan digitale dokumentprocesser skifter fra bedste praksis til forretningsmæssig nødvendighed'.
Forskningen fandt, at det at have digitale dokumentprocesser var kritisk for at opretholde effektive operationer, give forbedrede serviceniveauer og sikre strømlinede processer for både kunder og medarbejdere. Digitalisering af dokumentprocesser er en højeste prioritet for firmaer med finansielle tjenester - med 68%, der overvejer dem vigtige - er en forretningsmæssig nødvendighed i de kommende år.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Cross Channel, Samarbejde, Teknologi


Weitere Ressourcen von Adobe

Sådan gør du den digitale tilmeldingsproces...
Med den rigtige teknologi og værktøjer på plads kan du gøre, hvad dine konkurrenter ikke gør for at gøre online -ansøgningsprocessen ubesvæ...

IT -ekspertens guide til AI og indholdsstyrin...
Mere end 60 procent af CIOS siger, at kunstig intelligens (AI) og maskinlæring vil være kritisk for deres forretning om fem år. Når mærker for...

Tænd din personalisering
Hvad de vil - hvor og hvornår de vil have det. Det er hvad kunderne forventer.
Enorme mængder kundedata, en mangel på ressourcer og udvikl...