Ti forudsigelser for det næste årti med analyse
AI og andre analyseteknologier driver utrolige innovationer og fremskridt, der gør det muligt at gøre ting med data, som virksomhedsledere kun drømte om for kort tid siden.
Det er 10 år siden Adobe erhvervede Omniture og gik ind i Analytics Arena. Siden da har branchen set fænomenale ændringer i verdenen af datadrevet markedsføring og kundeoplevelsen. For at fejre et årti med Adobe Analytics er her 10 forudsigelser fra eksperter og analytikere om, hvordan kunstig intelligens og analyse vil fortsætte med at udvikle sig og forme i løbet af de næste 10 år.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Data-drevet markedsføring, Kundedata, Marketing -software, Samarbejde, Teknologi


Weitere Ressourcen von Adobe

Homeoffice 2020: Vorteile und Herausforderung...
Remote-arbeit ist Mittlerweile i Vielen Unternehmenfester Bestandteil des Geschäftsalltags.
Ziel Dieses Forschungsprojekts War es, Die Oben ...

Indhold til alle, overalt hvor de går
Dine kunder fører travle liv. Altid på farten skifter de konstant enheder og kanaler for at gøre det lettere at få det, de vil, i det øjeblik,...

IDC: Elektroniske underskrifter fremskynder f...
IDC -analytiker Brief: Fra forretning til nonprofitorganisationer og offentlige tjenester - organisationer har ikke råd til forstyrrelse af vitale...