Ny æra i erfaringsrapport
Vi har alle oplevet den udbredte virkning af den covid-19-pandemi. Fra et forretningsmæssigt perspektiv har pandemien medført ændringer i den måde, vi arbejder på, den måde, vi forbinder med kunder og kolleger på, og den måde, vi skaber og leverer oplevelser i denne nye, digital-første æra.
Sammen med London School of Economics (LSE) forsøgte vi ikke kun at definere denne nye æra i erfaring, men også for at undersøge, hvordan mærker kan lykkes med det, især når der er sket en så betydelig ændring.
Gennem hele rapporten hører du fra progressive ledere på nogle af verdens største mærker, da de afslører deres tilgang til at håndtere det væld af udfordringer og muligheder, som Covid-19-pandemien udsættes for.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Kundedata, Marketingteknologi, Online forretning, Samarbejde, Teknologi, Tilpasning


Weitere Ressourcen von Adobe

Adobe Digital Economy Index - Adobe Analytics...
Adobe Digital Economy Index tilbyder det mest omfattende sæt indsigt i sin art, baseret på analyse via Adobe Analytics, der dækker titusinder af...

Digitale dokumentprocesser i 2020: Et rampely...
På bare et par korte måneder har den globale Covid-19-pandemi forstyrret den måde, vi arbejder på. Organisationer i Vesteuropa tilpasser sig de...

Tænd din personalisering
Hvad de vil - hvor og hvornår de vil have det. Det er hvad kunderne forventer.
Enorme mængder kundedata, en mangel på ressourcer og udvikl...