Ny æra i erfaringsrapport
Vi har alle oplevet den udbredte virkning af den covid-19-pandemi. Fra et forretningsmæssigt perspektiv har pandemien medført ændringer i den måde, vi arbejder på, den måde, vi forbinder med kunder og kolleger på, og den måde, vi skaber og leverer oplevelser i denne nye, digital-første æra.
Sammen med London School of Economics (LSE) forsøgte vi ikke kun at definere denne nye æra i erfaring, men også for at undersøge, hvordan mærker kan lykkes med det, især når der er sket en så betydelig ændring.
Gennem hele rapporten hører du fra progressive ledere på nogle af verdens største mærker, da de afslører deres tilgang til at håndtere det væld af udfordringer og muligheder, som Covid-19-pandemien udsættes for.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Kundedata, Marketingteknologi, Online forretning, Samarbejde, Teknologi, Tilpasning


Weitere Ressourcen von Adobe

IDC: Elektroniske underskrifter fremskynder f...
IDC -analytiker Brief: Fra forretning til nonprofitorganisationer og offentlige tjenester - organisationer har ikke råd til forstyrrelse af vitale...

Fjernarbejde 2020: Fordele og udfordringer
Fjernarbejde anerkendes nu bredt som en del af den måde, virksomheder fungerer på.
Ifølge en rapport fra 2019 fra International Workplace ...

2022 Digitale tendenser: Finansielle tjeneste...
De digitale tendenser i 2022 - Finansielle tjenester i Focus -rapporten udforsker en lang række tendenser, der påvirker virksomhedernes evne til ...