Forbedring af frontlinjemedarbejderoplevelsen i detailhandlen
Dagens detailhandlere har brug for bedre løsninger for at hjælpe dem med at overvinde ansættelse af udfordringer og vinde krigen for talent.
Download denne e-bog for at lære, hvordan organisationer investerer i arbejdstagere-og hvordan den mobilvenlige Workday HCM-applikation kan hjælpe med at styrke medarbejderne og forbedre deres oplevelse.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Workday Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Workday Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Teknologi
Weitere Ressourcen von Workday
Forbedring af frontlinjemedarbejderoplevelsen...
Dagens detailhandlere har brug for bedre løsninger for at hjælpe dem med at overvinde ansættelse af udfordringer og vinde krigen for talent.
...Brug af teknologi til at tackle udfordringer ...
Arbejdsgivere i detail- og gæstfrihed står over for hård konkurrence for frontlinjemedarbejdere-men en fleksibel, medarbejdervenlig planlægning...