Den rigtige måde at levere personlig markedsføring i skala
Gennem vores erfaring med de bedste mærker i verden har vi fundet ud af, at de mest succesrige organisationer - og de mest succesrige marketingledere - behandler arbejde som et niveau et aktiv. De forstår, at arbejde påvirker alle aspekter af organisationen og er en primær drivkraft for den digitale oplevelse.
For at hjælpe marketingledere med at styre dette kritiske arbejde har vi identificeret syv forskellige faser i markedsføringsarbejdet livscyklus, og hvilket arbejde der skal ske i hvert trin. Jo mere effektivt marketingfolk kan navigere i arbejdet i disse faser, jo mere effektive kan de generelt være.
I denne vejledning udforsker vi de sidste faser af arbejdet: Lever og skala, måle og optimere og optimere. Du får indsigt i, hvordan du skaber mindeværdige digitale oplevelser for dine kunder.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Workfront Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Workfront Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: Måling, Rettet mod, Teknologi


Weitere Ressourcen von Adobe Workfront

Juster arbejdet til strategiske mål og stand...
Gennem vores erfaring med de bedste mærker i verden har vi fundet ud af, at de mest succesrige organisationer - og de mest succesrige marketingled...

Løsning af 7 markedsføringsprojektstyringsu...
Der er nogle stressfaktorer, som alle marketingfolk accepterer som 'en del af jobbet': startprojekter med ufuldkommen eller ufuldstændig informati...

Den rigtige måde at levere personlig markeds...
Gennem vores erfaring med de bedste mærker i verden har vi fundet ud af, at de mest succesrige organisationer - og de mest succesrige marketingled...