Skip to content Skip to footer

Hvordan 'den schweiziske hærkniv af datastyring' tackler tredjeparts datatab

Herausgegeben von: Tealium

Fra tryk til digital, fra skriftlige til talte ord og videre, er Jysk Fynske Medier (JFM) den næststørste danske nyhedsudgiver og mediegruppe. Det er drivkraften bag mere end 75 aviser, en lang række nyhedswebsteder og digitale mærker. Dette inkluderer dets reklame- og kommunikationsbureau, Step, hvor JFM driver teknologi og dataprojekter for mediegruppen.
JFM-teamet, der var baseret på Trin, realiserede, at sit publikumsalg kunne blive truet af de nye tredjepartsdataforskrifter og avanceret intelligent sporingsforebyggelse (ITP). Det var nødvendigt at finde en mere effektiv måde at indsamle og analysere kundedata for førstepart.
JFM introducerede og implementerede Tealiums Audiencestream CDP og IQ Tag Management for at lukke de huller, der er efterladt af den forrige DMP, og for at tackle de nye udfordringer.
Downlaod denne casestudie for at se fordelene, som Tealium Audiencestream og IQ Tag Management kunne have til din virksomhed.

Weiterlesen

Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Tealium Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Tealium Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.

Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com

Related Categories: , ,

digital route logo
Lang: ENG
Typ: Case Study Länge: 2 sider

Weitere Ressourcen von Tealium