Handel til ethvert sted og alle enheder: Fem måder, mærker bringer handel til deres kunder
Indtil for nylig brugte mærker meget tid på at vente, som en fisker på en doven sommer eftermiddag, de fokuserede på at skabe det perfekte agn. De opdaterede butikskærme eller tilføjede indhold til deres websteder og ventede på, at kunderne skulle vises. De stolede på reklame for at drive trafik, de håbede, ville konvertere til salg.
Men et voksende antal mærker venter ikke på, at kunderne kommer til dem. De bringer handel til deres kunder, uanset hvor disse kunder er. En artikel i Harvard Business Review fandt, at 73 procent af forbrugerne allerede bruger flere kanaler til at shoppe og forskningskøb.
Den nederste linje for forbrugermærker? Hvis du ikke bringer handel til dine kunder, vil en anden. Denne e -bog ser på fem måder, som mærker når nye kunder ved at gøre handel mere tilgængelig end nogensinde før.
Weiterlesen
Mit dem Absenden dieses Formulars stimmen Sie zu Adobe Kontaktaufnahme mit Ihnen marketingbezogene E-Mails oder per Telefon. Sie können sich jederzeit abmelden. Adobe Webseiten u Mitteilungen unterliegen ihrer Datenschutzerklärung.
Indem Sie diese Ressource anfordern, stimmen Sie unseren Nutzungsbedingungen zu. Alle Daten sind geschützt durch unsere Datenschutzerklärung. Bei weiteren Fragen bitte mailen dataprotechtion@techpublishhub.com
Related Categories: B2B, Kundedata, Kundeopbevaring, Segmentering, Teknologi


Weitere Ressourcen von Adobe

Mod gode kundeoplevelser: En CIO Tech Assessm...
Vejen til vellykket, løbende digital transformation er ikke så meget længe som uendelig. Organisationer skal konstant udvikle sig og optimere de...

Tænd din personalisering
Hvad de vil - hvor og hvornår de vil have det. Det er hvad kunderne forventer.
Enorme mængder kundedata, en mangel på ressourcer og udvikl...

E-signaturer til globale virksomheder
Denne e-bog dækker fordelene og udfordringerne ved elektroniske og digitale signaturer, overholdelsesovervejelser og hvordan virksomheder kan komb...