Segmentering

15 ideer til forankring af din markedsføringsmetode
På dagens marked kontrollerer kunderne købsrejsen - en tendens, der er accelereret med den øgede raffinement...

Sådan løser du din indholdskrise
Dine kunder forventer mindeværdige øjeblikke på hvert brand touchpoint. Men når du har websteder,...

10 store virtuelle miljøer, du skal se
Uanset om disse oplevelser finder sted ansigt til ansigt, på dit websted eller på en konference, kræver...

B2B Digital Commerce: Forståelse af kundernes forventninger
Nu mere end nogensinde er en virksomheds evne til at forstå deres kunders behov og reagere hurtigt af...

Indkøb af et dæmningssystem: RFP -skabelon
Selv de største mærker eller digitale teams er muligvis ikke bekendt med indkøb af et digitalt kapitalstyringssystem,...

Den digitale forretning: Hvad forventer dine kunder?
Med hver uge, der går, aftager vores afhængighed af papir, når digitale processer introduceres i alle...

At vinde med overlegne kundeoplevelser
Lær hvordan mærker skaber, optimerer og leverer personaliserede oplevelser i skala. Kundeoplevelsen...

Fjernarbejde 2020: Fordele og udfordringer
Fjernarbejde anerkendes nu bredt som en del af den måde, virksomheder fungerer på. Ifølge en rapport...

Det rigtige tidspunkt til realtidsmarkedsføring
Dagens digitale marketingfolk ønsker at engagere kunder med tilbud, der er baseret på dybe kundeprofiler,...

Voldoen Aan Digitale Verwachtingen i HR: Een Europes Onderzoek
I Heel er Europa de Honger van Consumenten Naar Digitale Diensten Onverzadigbaar. Hoe Kunnen Hr-Afdelingen...

Få vækstmotorens playbook til online handelsplatforme
Turbo-opladning af din vækst med glattere oplevelser og bedre betalingsfunktioner. Centrale fund Vi...

Den endelige guide til markedsføring af rørledninger
Marketingfolk har lavet blygenerering (processen med at oprette nye kontakter) i årtier. Ifølge Google...

Hvor moden er din indholdsstrategi?
Mærker, der tilbyder fremragende digitale oplevelser, tiltrækker og bevarer flere kunder. Men det er...
Melden Sie sich beim MarTech Publish Hub an
Als Abonnent erhalten Sie Benachrichtigungen und kostenlosen Zugriff auf unsere ständig aktualisierte Bibliothek mit Whitepapers, Analystenberichten, Fallstudien, Webseminaren und Lösungsberichten.